Március közepétől igényelhetők a parkolási kedvezmények

Hírek
Közzétéve:

 2015. július 1-jétől bevezetésre kerül Belső-Óbuda területén a fizető parkolási rendszer. A regisztráció zökkenőmentes és gyors lebonyolítása érdekében, a kerület több helyszínén nyitunk ügyfélszolgálati irodákat, melyek mindegyike akadálymentesített. Az ideiglenes és állandó ügyfélszolgálati pontok nyitásának várható időpontja 2015. március 16., ahol a regisztrációval és az engedélyek kiadásával kapcsolatos ügyek intézésére nyílik lehetőség.

Javasoljuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunkon (06-21-208-8002) keresztül foglaljon időpontot a kényelmesebb ügyintézés érdekében. Természetesen időpontfoglalás nélkül is fogadjuk az igénylőket, ebben az esetben feltételezhetően hosszabb várakozási idővel kell számolni. Az Óbudai Kulturális Központban, a Csillaghegyi Közösségi Házban, a Békásmegyeri Közösségi Házban, illetve az Óbudai Parkolási Kft. állandó ügyfélszolgálati irodájában 2-2-2 ügyfélablak fogadja a lakosokat.

Helyszín Cím Napok Nyitva tartás
Óbudai Kulturális Központ 1032 Budapest, San Marco utca 81. Hétfő-péntek 7.00-20.00 Ideiglenes
Szombat-vasárnap 9.00-17.00
Csillaghegyi Közösségi Ház 1039 Budapest, Mátyás király útja 13-15. Hétfő-péntek 9.00-18.00 Ideiglenes
Békásmegyeri Közösségi Ház 1039 Budapest, Csobánka tér 5. Hétfő-péntek 8.00-20.00 Ideiglenes
Óbudai Parkolási Kft. 1033 Budapest, Mozaik utca 7. Hétfő-péntek 9.00-17.00 Állandó

 

Március elején a kerület minden háztartásába eljuttatunk egy információs levelet, amely a fizető parkolási rendszer bevezetésével kapcsolatos fontos tudnivalókat tartalmazza. A letölthető formanyomtatványok, továbbá a kedvezmények igénybevételéhez szükséges dokumentumok listája hamarosan elérhető lesz weboldalunkon, továbbá minden III. kerületi postaládába nyomtatott formában is eljuttatjuk azt.

A regisztráció menete:

  1. Ellenőrizze, hogy van-e fennálló gépjárműadó tartozása az önkormányzat felé! (Gépjárműadó tartozás esetén, a kedvezmények nem érvényesíthetők!) A gépjárműadó határozatok, egyenlegértesítők postázása a közeljövőben várható.
  2. Töltse ki és írja alá a postaládájában található formanyomtatványokat (kérelem, nyilatkozat)!
  3. Töltse ki és fizesse be a levelünkhöz mellékelt postai csekk(ek)et!(a regisztrációkedvezményenkénti költsége 2000 Ft + áfa, amely a 30/2010. (VI.4.) Főv. Kgy. rendeletben szereplő összeghez igazodik.)
  4. Egyeztessen időpontot a helyi tarifával hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon, a 06-21-208-8002-tőn keresztül, hétfőtől-péntekig 9.00-17.00 óra között.
  5. A foglalt időpontra – a kitöltött formanyomtatványok mellett – hozza magával az alábbi iratokat, dokumentumokat:
    • a regisztrációs díj befizetését igazoló csekkszelvény(ek)et
    • személyi igazolványát és lakcímkártyáját
    • a gépjármű forgalmi engedélyét
    • amennyiben a munkáltató biztosítja az igénylőnek kizárólagos használatra a gépjárművet (üzembentartója/lízingelője/bérlője a munkáltató), abban az esetben munkáltatói nyilatkozat szükséges a kizárólagos használatba adásról
    • amennyiben albérlő, a kérelemhez mellékelni kell a lakás bérbeadására vonatkozó bérleti szerződést, valamint az adóhatóság igazolását arról, hogy a tulajdonos a bérbeadás után fennálló adófizetési kötelezettségét teljesítette
    • amennyiben gyermeke díjfizető övezeten belüli a III. kerület önkormányzata által működtetett bölcsődébe, oktatási-nevelési intézménye jár, a kérelemhez csatolni kell az intézménylátogatási igazolást
    • amennyiben gazdálkodó, a kérelemhez csatolni kell a cégkivonatot, aláírási címpéldányt
    • amennyiben Ön alkalmazott, úgy munkáltatói igazolást, cégkivonatot, valamint aláírási címpéldányt
  1. Ügyfélszolgálati munkatársunk az ügyintézési idő alatt ellenőrzi az adatokat és a kitöltött nyomtatványokat helyességét.

Amennyiben kérdése lenne, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat (06-21-208-8002), figyelje postaládáját, az Óbuda Újság megjelenéseit, valamint a www.obudaiparkolas.hu weboldalt!

Kiemelt hírek

Óbuda Újság Összes Óbuda újság