Budapest, III. kerület, Óbuda-Békásmegyer hivatalos honlapja

Tájékoztatás a Polgármesteri Hivatal megváltozott ügyfélfogadási rendjéről

2020. március 12., 09:22

FOLYAMATOSAN FRISSÜL

Tájékoztató az ellenőrzött bejelentésről:

A veszélyhelyzet alatti engedélykötelezettségről, valamint az ellenőrzött bejelentésről szóló 191/2020. (V. 8.) Korm. rendelet alapján

a közterületen lévő fás szárú növényekkel kapcsolatos engedélyezési eljárások (fakivágás),

zajkibocsátási határérték megállapítása iránti kérelem nem közterületen,

talajvízkút fúrás engedélyezése

talajvízkút fennmaradási engedély iránti kérelme

esetében az engedély iránti kérelmet nem csak elektronikusan, e-papíron, postai úton, vagy személyesen az ügyfélszolgálati irodánkban, hanem e-mail útján is be lehet nyújtani.

(Az egyes eljárásokkal kapcsolatos részletes tudnivalókat a fenti linkekre kattintva találja meg.)

A kérelmet az ellenorzottbejelentes@obuda.hu címre küldheti. A kérelmet a Központi Iktató fogadja és továbbítja a Hivatal illetékes szervezeti egységének. A bejelentés feldolgozását a jogszabályban foglalt határidőknek megfelelően megkezdi.

További, részletes tájékoztatást itt talál: https://obuda.hu/ellenorzott-bejelentes/


Tisztelt Ügyfelek!

A Kormány a 40/2020. (III. 11.) Korm. rendelettel 2020. március 11-én 15 órától veszélyhelyzetet hirdetett ki az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére.

A veszélyhelyzetre tekintettel Budapest III. ker. Óbuda-Békásmegyeri Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje az alábbiak szerint változik.

A személyes ügyfélfogadásra kijelölt helyiség a Harrer Pál u. 2. sz. alatti Ügyfélszolgálati Iroda.

A Szociális Szolgáltató Főosztály az Ügyfélszolgálati irodán és annak nyitvatartási idejében fogadja az ügyfeleket!

 

Ügyfélszolgálati Iroda

Az Ügyfélszolgálati Iroda általános tájékoztatást nyújt – szóban, illetve telefonon – a Polgármesteri Hivatalhoz tartozó ügyekben.  Átveszi és továbbítja a Polgármesteri Hivatal részére a kérelmeket, pályázatokat, és egyéb beadványokat. Hatósági bizonyítványt ad ki, kezeli a talált tárgyakat.

Telefon: +36 1 437 85 01
Fax: +36 1 437 85 36
Cím: 1033 Budapest, Harrer Pál utca 2.

Az Ügyfélszolgálati iroda ügyfélfogadási RENDKÍVÜLI nyitvatartási rendje

hétfőn 14 – 18 óra
kedd 12 – 16 óra
szerda 8 – 12 óra
csütörtök 12 – 16 óra
péntek 8 – 12 óra

Az ügyintézés során kérjük, hogy várakozó ügyféltársától legalább két méteres távolságot szíveskedjen tartani.

A házasságkötési és a bejegyzett élettársi kapcsolat létesítésével kapcsolatos szertartásokon – az anyakönyvvezetőn kívül – csak a házasuló felek, illetve és a tanúk vehetnek részt.

Az Ügyfélszolgálati Irodán kívül a Hivatallal való kapcsolattartásra az alábbi megoldásokat javasoljuk:

  • telefonon

www.obuda.hu oldalon megtalálható az egyes ügyintézők telefonszáma, a Hivatal központi telefonszáma: 437-8500, az Ügyfélszolgálati Iroda telefonszáma: 437-8501.

  • e-mailben

www.obuda.hu oldalon megtalálható az egyes ügyintézők e-mail címe, a Hivatal központi e-mail címe: postabonto@obuda.hu

  • elektronikus ügyintézés

Az E-önkormányzat portál (https://ohp-20.asp.lgov.hu) biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat.

Ezen keresztül személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat, illetékeket a kiválasztott önkormányzatnál.

A Portál használata külön regisztrációt nem igényel. Első bejelentkezéskor a KAÜ-azonosítás (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány, telefonos azonosítás) és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használható.

Az egyes funkciók használatáról részletes leírás olvasható: https://ohp-20.asp.lgov.hu/tajekoztato

Illetve elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban további információt a https://obuda.hu/e-ugyintezes/ oldalon is talál.

Megértését és türelmét köszönjük!

 


Koronavírus információs vonal: 06 80 204-777

Mikor hívható?

  • hétfőn-péntek: 8-18 óráig

Feladatok:

  • Általános tájékoztatás – napi aktualitások, kormányzati információs csatornák elérhetőségének megadása (telefonszám, honlap elérhetőség, stb.)
  • Lakossági kérelmek fogadása (élelmezéssel kapcsolatos problémák, segítségnyújtás igénylése)
  • Önkormányzati operatív törzs által nyújtott információk továbbítása:
    • intézményi étkeztetéssel kapcsolatos kérdések
    • önkormányzat működésével kapcsolatos információk
    • kerületi intézményeket érintő intézkedések
    • óvodai, bölcsődei ügyelet

Tisztelt Ügyfeleink!

 

A kialakult helyzetre való tekintettel Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat Polgármesteri Hivatalában a megszokott elektronikusan intézhető ügyek mellett az alábbi ügyek elektronikus e-mailben (postabonto@obuda.hu) történő intézésére is lehetőség nyílik:

Az aláírt kérelmet, bejelentéseket a szükséges mellékletekkel együtt kell eljuttatni hivatalunkhoz. Fontos kiemelni, hogy lehetőség szerint telefonos elérhetőséget adjanak meg, mert amennyiben a kérelem nem tartalmaz minden szükséges adatot, mellékletet, a hiánypótlások meggyorsítása érdekében a telefonos megkeresést alkalmazzuk.

A közérdekű bejelentéseket, panaszokat a már jól megszokott ugyfelkapcsolat@obuda.hu e-mail címre várjuk.