Budapest, III. kerület, Óbuda-Békásmegyer hivatalos honlapja

Újabb változások a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjében

2020. november 23., 11:51

Módosult a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási tevékenységének eljárásrendje a járványügyi intézkedések következtében. A személyes ügyfélszolgálatra kijelölt helyiségekben az ügyfélfogadás időszaka változott.

 

A járványhelyzet ideje alatt a Polgármesteri Hivatal személyes ügyfélszolgálatára kijelölt helyiségek:

    1. a Harrer Pál utca 2. szám alatti Ügyfélszolgálati Iroda
    2. és a Fő tér 2. szám alatti Szociális Ügyfélszolgálat.

A járványhelyzetre tekintettel mindkét Ügyfélszolgálat ügyfélfogadási ideje a következőképpen módosul:

hétfő: 14.00 – 18.00
szerda: 8.00 – 12.00
csütörtök: 12.00 – 16.00
péntek: 8.00 – 12.00

Az ügyfélszolgálat helyiségeiben egyszerre, egy időben maximum 3 ügyfél tartózkodhat. Az ügyféllel együtt az ügyfélszolgálat helyiségeiben tartózkodhat az ügyfél 14 év alatti gyermeke, illetve amennyiben az egészségi állapota ezt szükségessé teszi, az ügyfél 14-18 év közötti gyermeke, valamint az a személy, akinek segítsége nélkül az ügyfél az ügyeit önállóan intézni nem képes (például: jeltolmács).

Az ügyfelekkel való kapcsolattartás elsődleges módja a jelenlegi járványhelyzet idején a telefon, az e-mail, valamint az elektronikus ügyintézési felület. Kérjük, csak az intézze ügyeit személyes megjelenéssel, akinek ez máshogy nem megoldható!

A koronavírus járvány elleni hatékony védekezés érdekében az ügyfélszolgálat helyiségébe csak szabályos – szájat és orrot eltakaró – maszkhasználat mellett engedélyezett a belépés, továbbá kérjük kedves ügyfeleinket, hogy belépés előtt a kihelyezett kézfertőtlenítőt használni szíveskedjenek!

A Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán kívüli helyiségekben csak kivételesen, rendkívül indokolt esetben, előzetesen egyeztetett időpont alapján lehet személyesen ügyfelet fogadni. Az egyeztetett időpontról és az ügyfél nevéről előzetesen a portaszolgálatot vagy recepciót értesíteni kell.

Az ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatal főépületében (Fő tér 3.) jelenleg szünetel, valamint ugyanitt a pénztárban az illetékbélyeg árusítása is szünetel.

A Hivatal számára szállítási vagy szolgáltatási tevékenységet végzők kizárólag ezen tevékenységük ellátásának ideje alatt, az átvételre vagy a szolgáltatás teljesítésének ellenőrzésére jogosult személy jelenléte mellett tartózkodhatnak a Hivatal épületében.