Budapest, III. kerület, Óbuda-Békásmegyer hivatalos honlapja

Változások a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendjében és helyében

2020. október 13., 13:26

Október 7-étől a Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási tevékenységének eljárásrendje a járványügyi készültség következtében módosult. Az ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatal főépületében (Fő tér 3.) jelenleg szünetel. A járványhelyzet ideje alatt a személyes ügyfélszolgálatra kijelölt helyiségek a Harrer Pál utca 2. szám alatti Ügyfélszolgálati Iroda és a Fő tér 2. szám alatti Szociális Ügyfélszolgálat.

A járványügyi készültség ideje alatt a Polgármesteri Hivatal épületébe való belépésre, valamint az ügyfélfogadás rendjére a következő szabályok érvényesek:

  1. A Polgármesteri Hivatalban és annak bármely épületében kizárólag egészséges, tüneteket nem mutató személy tartózkodhat.
  2. A Hivatalba ügyfél csak szabályosan felhelyezett maszkban és kézfertőtlenítés után léphet be.
  3. A Hivatal recepcióján dolgozó személyzet felkéri a Hivatalba érkező ügyfeleket és más személyeket a maszk és a kézfertőtlenítő használatára. Kérjük, a maszkot akkor se vegye le, amikor tájékoztatást, eligazítást kér a recepción!
  4. Az ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatal főépületében (Fő tér 3.) jelenleg szünetel, valamint ugyanitt a pénztárban az illetékbélyeg árusítása is szünetel.
  5. A járványhelyzet ideje alatt a személyes ügyfélszolgálatra kijelölt helyiségek:
    1. a Harrer Pál utca 2. szám alatti Ügyfélszolgálati Iroda
    2. és a Fő tér 2. szám alatti Szociális Ügyfélszolgálat.
  6. A Hivatal épületében az önkormányzati és a nemzetiségi önkormányzati képviselőkön, a nem képviselő bizottsági tagokon, a Hivatal dolgozóin és ügyfelein kívül más személy nem tartózkodhat.
  7. A Polgármesteri Hivatalban a Hivatal hatáskörébe tartozó ügyekkel kapcsolatos eljárás során, továbbá bármilyen egyeztetésen, megbeszélésen, valamint a képviselő-testületi vagy bizottsági üléseken csak szabályos maszkhasználattal lehet részt venni.
  8. Az ügyfélszolgálat helyiségeiben egyszerre legfeljebb az ügyintézők számával megegyező számú ügyfél tartózkodhat. Ennek biztosítására az ügyfélirányítási tevékenységet biztonsági őr látja el az Ügyfélszolgálat teljes ügyfélfogadási idejében.
  9. A Polgármesteri Hivatal bármely épületének helyiségeiben csak kivételes, rendkívül indokolt esetben, előzetesen egyeztetett időpont alapján lehet személyesen ügyfelet fogadni. Az egyeztetett időpontról és az ügyfél nevéről a portaszolgálatot előzetesen tájékoztatni kell. A portaszolgálat az ügyfél megérkezésekor az érintett ügyintézőt telefonon tájékoztatja, ezt követően az ügyintéző személyesen kíséri irodájába az ügyfelet. A távozó ügyfelet szintén az ügyintéző kíséri ki az épületből.
  10. Az ügyfelekkel való kapcsolattartás elsődleges módja a jelenlegi járványhelyzet idején a telefon, az e-mail, valamint az elektronikus ügyintézési felület.
  11. A Hivatal számára szállítási vagy szolgáltatási tevékenységet végzők kizárólag ezen tevékenységük ellátásának ideje alatt, az átvételre vagy a szolgáltatás teljesítésének ellenőrzésére jogosult személy jelenléte mellett tartózkodhatnak a Hivatal épületében.