Budapest, III. kerület, Óbuda-Békásmegyer hivatalos honlapja

Aktuális tájékoztatások

Tisztelt Ügyfelek!

Az alábbi oldalon találhatók a Kereskedelmi Csoport aktuális tájékoztatásai.

2021.04.07

Tisztelt Ügyfelek!

A mai naptól, 2021. április 7.-től megkezdődik a korlátozások feloldása.

Az erről szóló jogszabály, a védelmi intézkedések lépcsőzetes feloldásának első fokozatáról szóló 144/2021. (III. 27.) Korm. rendelet, mely a jogtárban az alábbi linken érhető el: https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A2100144.KOR&dbnum=1

A védelmi intézkedések betartását a rendőrség (Budapest III. Kerületi Rendőrkapitányság, tel: 430-4700 ), illetve a fővárosi kormányhivatalok (Budapest Főváros Kormányhivatal III. Kerületi Hivatala, tel: 896-3496) a Magyar Honvédség közreműködésével ellenőrzik.

Módosításokkal, de továbbiakban is hatályban van, a veszélyhelyzet idején alkalmazandó védelmi intézkedések második üteméről szóló 484/2020. (XI. 10.) Korm. rendelet https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A2000484.KOR&dbnum=1

 

2021.01.04.

Tájékoztatjuk a vendéglátóhelyet üzemeltetőket, hogy a 210/2009. (IX. 29.) Korm. rendelet 31. § alapján be kell jelenteniük a Jegyző felé a vendéglátóhely üzlet típusát.

Vendéglátóhely üzlettípusok:

  • étterem;
  • büfé;
  • cukrászda;
  • kávézó, alkoholmentes italokra specializálódott vendéglátóhely;
  • italüzlet, bár;
  • zenés-táncos szórakozóhely;
  • munkahelyi/közétkeztetést végző vendéglátóhely;
  • gyorsétterem;
  • rendezvényi étkeztetés;
  • alkalmi vendéglátóhely;
  • mozgó vendéglátóhely.

EGYET LEHET CSAK VÁLASZTANI! Azt az üzlettípust kell megjelölni, ami leginkább jellemzi a vendéglátóhelyet.

Határidő: 2021. március 31.

A bejelentés nyomtatványa INNEN tölthető le. A dokumentum elektronikus úton, hivatali kapun keresztül,  E-papíron Budapest III. Kerület Óbuda- Békásmegyer Önkormányzatának címezve küldhető be.(https://epapir.gov.hu/)

 

2020.10.07.

A járványügyi készültségre tekintettel  felmerülő kérdéseiket telefonon 437-8985 központi számon, vagy az ügyintézőknél megadott mellékeken, illetve emailben tehetik fel. Az osztályon a személyes ügyfélfogadás jelenleg szünetel.
Vásárlók könyvét hitelesítésre az Ügyfélszolgálati irodán kérjük leadni.

A kérelmeket elektronikusan tudják benyújtani a https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap illetve https://epapir.gov.hu/ felületeken.

A Hivatal járványügyi készültség idejére alatti ügyfélfogadási rendjéről az alábbiakban tájékozódhatnak: https://obuda.hu/blog/ugyintezes_idopont/ugyfelszolgalat/

 

 

2019.11.14.

Tájékoztatjuk, hogy eljárásaink megindítására cégek és egyéni vállalkozók számára csak elektronikusan van lehetőség.  A kérelmeket elektronikusan tudják benyújtani a https://ohp-20.asp.lgov.hu/nyitolap illetve https://epapir.gov.hu/ felületeken.

Javasoljuk, hogy az elektronikus ügyintézés megkezdése előtt tájékozódjanak az elektronikus ügyintézés használatával kapcsolatos bővebb információkról az oldalunkon https://obuda.hu/blog/igazgatas/tajekoztatas-e-ugyintezesrol-kereskedelem/oldalunkon.