Budapest, III. kerület, Óbuda-Békásmegyer hivatalos honlapja

Adóügyi Főosztály

Tisztelt Ügyfelek!

A Kormány a 40/2020. (III. 11.) Korm. rendelettel 2020. március 11-én 15 órától veszélyhelyzetet hirdetett ki az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető tömeges megbetegedést okozó humánjárvány megelőzése, illetve következményeinek elhárítása, a magyar állampolgárok egészségének és életének megóvása érdekében Magyarország egész területére.

A veszélyhelyzetre tekintettel Budapest III. ker. Óbuda-Békásmegyeri Polgármesteri Hivatal ügyfélfogadási rendje az alábbiak szerint változik.

A személyes ügyfélfogadásra kijelölt helyiség a Harrer Pál u. 2. sz. alatti Ügyfélszolgálati Iroda.

 

Ügyfélszolgálati Iroda

Az Ügyfélszolgálati Iroda általános tájékoztatást nyújt – szóban, illetve telefonon – a Polgármesteri Hivatalhoz tartozó ügyekben.  Átveszi és továbbítja a Polgármesteri Hivatal részére a kérelmeket, pályázatokat, és egyéb beadványokat. Hatósági bizonyítványt ad ki, kezeli a talált tárgyakat.

Telefon: +36 1 437 85 01
Fax: +36 1 437 85 36
Cím: 1033 Budapest, Harrer Pál utca 2.

Az Ügyfélszolgálati Iroda oldalát itt találja.

Az ügyintézés során kérjük, hogy várakozó ügyféltársától legalább két méteres távolságot szíveskedjen tartani.

Az Ügyfélszolgálati Irodán kívül a Hivatallal való kapcsolattartásra az alábbi megoldásokat javasoljuk:

  • telefonon

www.obuda.hu oldalon megtalálható az egyes ügyintézők telefonszáma, a Hivatal központi telefonszáma: 437-8500, az Ügyfélszolgálati Iroda telefonszáma: 437-8501.

  • e-mailben

www.obuda.hu oldalon megtalálható az egyes ügyintézők e-mail címe, a Hivatal központi e-mail címe: postabonto@obuda.hu

  • elektronikus ügyintézés

Az E-önkormányzat portál (https://ohp-20.asp.lgov.hu) biztosít elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat.

Ezen keresztül személyes megjelenés, postai sorban állás nélkül küldhetik be kérelmeiket, bevallásaikat, ellenőrizhetik adószámla kivonatukat, feldolgozott bevallásaikat megtekinthetik és ingyenesen fizethetnek bankkártyával adót, díjat, illetékeket a kiválasztott önkormányzatnál.

A Portál használata külön regisztrációt nem igényel. Első bejelentkezéskor a KAÜ-azonosítás (ügyfélkapus regisztráció, e-személyi igazolvány, telefonos azonosítás) és az Általános Szolgáltatási Feltételek (ÁSZF) elfogadása után használható.

Az egyes funkciók használatáról részletes leírás olvasható: https://ohp-20.asp.lgov.hu/tajekoztato

Illetve elektronikus ügyintézéssel kapcsolatban további információt a https://obuda.hu/e-ugyintezes/ oldalon is talál.

Megértését és türelmét köszönjük!

Kapcsolódó személyek: