Budapest, III. kerület, Óbuda-Békásmegyer hivatalos honlapja

Ügyfélszolgálati Csoport (Szociális Főosztály és Lakásügyi Főosztály)

A Szociális  Főosztály és a Lakásügyi Főosztály személyes ügyfélfogadásra kijelölt helyisége a Fő tér 2. sz. alatti Ügyfélszolgálati Iroda (hátul az udvarban). Az Ügyfélszolgálat látja el az önálló szociális ügyfélszolgálat tevékenységet.

Az Ügyfélszolgálat átveszi és továbbítja a Hivatal részére a szociális és lakásügyi témájú kérelmeket, beadványokat, valamint tájékoztatást nyújt – szóban, illetve telefonon – a Polgármesteri Hivatalhoz tartozó ügyekben.

Telefon: +36 1 437 85 43, 36 1 437 85 47, 36 1 437 86 69, 1437 8980
Cím: 1033 Budapest, Fő tér 2. (hátul az udvarban)

 

A koronavírus járvány elleni hatékony védekezés érdekében az ügyfélszolgálat helyiségébe ajánlott szabályos – szájat és orrot eltakaró – maszkhasználat, továbbá kérjük kedves ügyfeleinket, hogy belépés előtt a kihelyezett kézfertőtlenítőt használni szíveskedjenek!

Az ügyfélszolgálat helyiségében egyszerre legfeljebb csak 3 ügyfél tartózkodhat. Kérjük, hogy a kapcsolattartás elsődlegesen telefonon, e-mail-en vagy elektronikus ügyintézés keretében történjen, csak az intézze ügyeit személyes megjelenéssel, akinek halaszthatatlan dolga van. Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Az Ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendje:

  • Hétfő: 9.00 – 18.00
  • Kedd: 8.00 – 16.30
  • Szerda: 8.00 – 16.30
  • Csütörtök: 8.00 – 16.30
  • Péntek: 8.00 – 12.30

A Szociális  Főosztály és a Lakásügyi Főosztály az Ügyfélszolgálati Irodán és annak nyitvatartási idejében fogadja az ügyfeleket!