Budapest, III. kerület, Óbuda-Békásmegyer hivatalos honlapja

Ügyfélkapcsolati Osztály

A koronavírus járvány elleni hatékony védekezés érdekében az ügyfélszolgálat helyiségébe csak szabályos – szájat és orrot eltakaró – maszkhasználat mellett engedélyezett a belépés, továbbá kérjük kedves ügyfeleinket, hogy belépés előtt a kihelyezett kézfertőtlenítőt használni szíveskedjenek!

Az ügyfélszolgálat helyiségében egyszerre legfeljebb csak 3 ügyfél tartózkodhat. Kérjük, hogy a kapcsolattartás elsődlegesen telefonon, e-mail-en vagy elektronikus ügyintézés keretében történjen, csak az intézze ügyeit személyes megjelenéssel, akinek halaszthatatlan dolga van. Együttműködésüket ezúton is köszönjük!

Ügyfélszolgálat

Az Ügyfélszolgálat általános tájékoztatást nyújt – szóban, illetve telefonon – a Polgármesteri Hivatalhoz tartozó ügyekben.  Átveszi és továbbítja a Hivatal részére a kérelmeket, pályázatokat, és egyéb beadványokat. Hatósági bizonyítványt ad ki, kezeli a talált tárgyakat.

Telefon: +36 1 437 85 01; +36 1 4378-534; +36 1 4378-539
Fax: +36 1 437 85 36
Cím: 1033 Budapest, Harrer Pál utca 2.

Az Ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendje a járványügyi helyzetre tekintettel:

hétfő: 14.00 – 18.00
kedd: 12.00 – 16.00
szerda: 8.00 – 12.00
csütörtök: 12.00 – 16.00
péntek: 8.00 – 12.00

Kapcsolódó személyek:

Veres Helga Rita

Ambrusné Bodnár Rita

Gyüre Julianna

Patakiné Kellner Anna

Ügyfélkapcsolati Osztály feladata továbbá a különböző írásbeli és szóbeli lakossági bejelentések, panaszok, megkeresések teljes körű intézése, illetve gondoskodik a társasházak törvényességi felügyeletével kapcsolatos eljárások lefolytatásáról. A panaszokkal és közérdekű bejelentésekkel, valamint a társasházak törvényességi felügyeletével kapcsolatos ügyek tekintetében a személyes ügyintézésre a fent megadott időpontokban van lehetőség.

Telefon: + 36 1 437 89 61
Cím: 1033 Budapest, Harrer Pál utca 2.
e-mail: ugyfelkapcsolat@obuda.hu

Kapcsolódó személyek:

Falvai Tamás

Marosvölgyi Csilla

Risi József

Kapcsolódó személyek: