Kiemelt információk
- Beadási határidő: 2023. május 31.
Cím | Funkció | Helyrajzi szám | Alap-
terület (m2) |
Gépészeti
felszereltség |
Műszaki állapot
|
Minimális bérleti
díj (Ft/hó) |
Bánatpénz
(Ft) |
Búza utca 8.,
földszinti, utcai |
üzlet/iroda | 18910/101/A/316 | 83 | víz, villany | leromlott | 280.872,- | 337.000,- |
Galagonya utca 4.,
földszinti, utcai |
iroda | 14668/0/A/26 | 52 | víz, villany, gáz | közepes | 267.072,- | 320.000,- |
Kerék utca 36.,
földszinti, utcai |
üzlet/iroda | 18443/10/A/484 | 52 | víz, villany, távfűtés | közepes | 131.976,- | 158.000,- |
Pacsirtamező utca 49-57., földszinti, utcai | üzlet, iroda | 17725/8/A/1 | 136 | víz, villany,
(távfűtés szüneteltetve) |
közepes | 396.716,- | 476.000,- |
Raktár utca 42., földszinti, udvari | iroda | 18671/3 | 18 | víz, villany, gáz | közepes | 101.692,- | 122.000,- |
Szőlőkert utca 6.,
földszinti, udvari |
raktár | 18822/12 | 100
– 398 |
villany
(távfűtés szüneteltetve) |
közepes | 72.600,-
+ 23.000,- közüzemi átalány – 288.948,- + 91.540,- közüzemi átalány |
87.000,-
– 346.000,- |
Szőlőkert utca 6.,
emeleti, udvari |
raktár | 18822/12 | 297 | villany
(távfűtés szüneteltetve) |
közepes | 215.622,-
+ 68.310,- közüzemi átalány |
258.000,- |
Szőlőkert utca 6.,
emeleti, udvari |
raktár | 18822/12 | 33 | villany
(távfűtés szüneteltetve) |
közepes | 23.958,-
+ 7.590,- közüzemi átalány |
28.000,- |
A pályázati felhívás különös tartalmi elemei:
Az Önkormányzat tulajdonában álló egyes vagyontárgyak bérbeadásáról szóló 9/2015. (II. 16.) önkormányzati rendelet 96. § (3) bekezdés a) pontja alapján a helyiségbérleti szerződés időtartama 3 év lehet raktározási, b) pontja alapján 5 év lehet minden, raktározástól eltérő funkcióra történő bérbeadás esetén. A Szőlőkert utca 6. szám alatti raktárhelyiségek esetében a Pályázónak tudomásul kell vennie, hogy a bérleti jogviszonyt az Önkormányzat bármikor, indoklás nélkül, 30 napos határidővel, a Bérlő kártérítési igényének kizárásával jogosult felmondani, tudomásul kell vennie továbbá, hogy a raktárterület leválasztására saját költségén köteles, valamint pályázata benyújtásával tudomásul kell vennie, hogy a Bérbeadó az üzemeltetési költségek függvényében 2023. évtől kezdődően (a 2022. évi tényadatok függvényében) a közüzemi átalányt évente felülvizsgálja és egyoldalúan korrigálja.
Az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. (1033 Budapest, Mozaik utca 7.) pályázatot hirdet a Budapest Főváros III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat tulajdonában álló nem lakás céljára szolgáló, tároló funkciójú, üres helyiségek bérbeadására, magánszemélyek részére:
Cím | Funkció | Helyrajzi szám | Alap-
terület (m2) |
Gépészeti
felszereltség |
Műszaki állapot
|
Minimális bérleti
díj (Ft/hó) |
Bánatpénz
(Ft) |
Apát utca 2., földszinti, utcai | tároló | 18910/98/A/52 | 72 | víz, villany | közepes | 130.824,- | 156.000,- |
Bécsi út 88-92., pincei, lépcsőházi | tároló | 14729/2/B/171 | 58 | villany | leromlott | 40.832,- | 48.000,- |
Bécsi út 86., pincei, udvari | tároló | 14729/9 | 90 | villany | leromlott | 63.360,- | 76.000,- |
Berend utca 22., pincei, lépcsőházi | tárolós | 18529/4/A/135 | 70 | villany | leromlott | 38.500,- | 46.000,- |
Berend utca 22., pincei, lépcsőházi | tároló | 18529/4/A/139 | 54 | villany | leromlott | 29.700,- | 35.000,- |
Berend utca 26., pincei, lépcsőházi | tároló | 18529/4/A/140 | 54 | villany | leromlott | 29.700,- | 35.000,- |
Bogdáni út 22., pincei, lépcsőházi | tároló | 18529/10/A/37 | 46 | villany | közepes | 25.300,- | 30.000,- |
Búza utca 2., földszinti, utcai | tároló | 18910/101/A/4 | 2 | – | leromlott | 9.163,- | 10.000,- |
Hévízi út 9., I. lh.,
pincei, lépcsőházi |
tároló | 18529/4/A/134 | 49 | villany | leromlott | 26.950,- | 32.000,- |
Kiscelli utca 76., pincei, udvari | tároló | 17309/A/3 | 93 | villany | leromlott | 65.472,- | 78.000,- |
Lajos utca 104., pincei, udvari | tároló | 17799/2/A/27 | 52 | villany | leromlott | 36.608,- | 43.000,- |
Lajos utca 124.,
pincei, udvari |
tároló | 17815/1 | 153 | villany | leromlott | 98.384,- | 118.000,- |
Meggyfa utca 23.,
pincei, lépcsőházi |
tároló | 18529/21/A/113 | 77 | villany | közepes | 42.350,- | 50.000,- |
Meggyfa utca 31.,
pincei, lépcsőházi |
tároló | 18529/9/A/55 | 30 | villany | közepes | 18.150,- | 21.000,- |
Meggyfa utca 27., pincei, lépcsőházi | tároló | 18529/14/A/58 | 56 | villany | közepes | 30.800,- | 36.000,- |
Pacsirtamező utca 26., A. lh., pincei, lépcsőházi | tároló | 17632/0/B/3 | 138 | villany | közepes | 90.464,- | 104.000,- |
San Marco utca 12-18., B lh.,pincei, lépcsőházi | tároló | 17449/4/A/21 | 45 | villany | közepes | 31.680,- | 38.000,- |
San Marco utca 34., pincei, udvari | tároló | 17380/0 | 29 | villany | leromlott | 22.458,- | 26.000,- |
San Marco utca 34., földszinti, udvari | tároló | 17380/0 | 29 | víz, villany, gáz | közepes | 69.287,- | 83.000,- |
San Marco utca 34., pincei, udvari | tároló | 17380/0 | 30 | villany | leromlott | 23.232,- | 27.000,- |
Szőlő utca 23., pincei, lépcsőházi | tároló | 17642/0/A/1 | 55 | villany | közepes | 38.720,- | 46.000,- |
Tímár utca 17/B-19., B lh., pincei, udvari | tároló | 17487/0/B/62 | 48 | villany | közepes | 33.792,- | 40.000,- |
Tímár utca 17/B-19., C lh., pincei, udvari | tároló | 17487/0/B/63 | 48 | víz, villany | közepes | 33.792,- | 40.000,- |
Tímár utca 17/B-19., D lh., pincei, udvari | tároló | 17487/0/B/64 | 48 | víz, villany | közepes | 33.792,- | 40.000,- |
Tímár utca 17/B-19., E lh., pincei, udvari | tároló | 17487/0/B/65 | 46 | villany | közepes | 32.384,- | 38.000,- |
Tímár utca 17/B-19., F lh., pincei, udvari | tároló | 17487/0/B/66 | 48 | villany | közepes | 33.792,- | 40.000,- |
Tímár utca 17/B-19., G lh., pincei, udvari | tároló | 17487/0/B/67 | 48 | víz, villany | közepes | 33.792,- | 40.000,- |
Tímár utca 17/B-19., H lh., pincei, udvari | tároló | 17487/0/B/68 | 49 | villany | közepes | 34.496,- | 41.000,- |
Váradi utca 2-8/A., pincei, lépcsőházi | tároló | 18659/0/A/105 | 47 | villany | közepes | 25.850,- | 31.000,- |
Zab utca 4-6-8., földszinti, utcai | tárolórész | 18910/77/A/20 | 109 | víz, villany | közepes | 193.965,- | 230.000,- |
A pályázati felhívás tároló funkciójú helyiségekre vonatkozó különös tartalmi elemei:
A tároló funkciójú helyiségek bérbevételére kizárólag magánszemélyek pályázhatnak. A tároló helyiségek kereskedelmi célú raktározásra nem vehetők igénybe, vonatkozásukban telephely engedély nem adható ki.
Az Önkormányzat tulajdonában álló egyes vagyontárgyak bérbeadásáról szóló 9/2015. (II. 16.) önkormányzati rendelet 96. § (3) bekezdés a) pontja alapján a helyiségbérleti szerződés időtartama 3 év lehet minden, raktározási (tárolási) funkcióra történő bérbeadás esetén.
A pályázati felhívás általános tartalmi elemei:
A helyiségekre kötendő bérleti szerződésekben rögzíteni kell, hogy a bérleti díj jelenleg ÁFA-t nem tartalmaz, azonban, ha a Bérbeadó az ingatlanok bérbeadása tekintetében ÁFA kötelessé válik, akkor a Bérbeadó a jogszabály által előírt ÁFA mértékét a most meghatározott bérleti díjra, mint adóalapra felszámítja.
A helyiségekre kötendő bérleti szerződésekben rögzíteni kell, hogy a bérleti díjon felül a Bérlőnek meg kell fizetnie a Bérbeadó által az ingatlannal kapcsolatosan kiközölt mindenkori szemétátalány összegét.
A bérleti díjfizetési kötelezettség a helyiség Bérlő részére történő birtokba adásától áll fenn.
A pályázat benyújtásának módjai:
- személyesen: zárt borítékban, az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. Ügyfélszolgálatán (1033 Budapest, Mozaik utca 7., telefon: 430-3460, nyitva tartás: hétfő: 08.00-tól 12.30-ig és 13.00-tól 17.30-ig, kedd-csütörtök: 08.00-tól 12.30-ig és 13.00-tól 16.00-ig), a bánatpénz megfizetésének igazolása mellett.
- postai úton: zárt borítékban, ajánlott, tértivevényes küldeményként, az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. Értékesítési, Helyiség- és Telekhasznosítási Osztályának címezve (1033 Budapest, Mozaik utca 7.). A pályázati anyagot tartalmazó borítékon a feladó és a címzett megjelölésén túl egyéb szöveg nem lehet. A pályázat postai úton történő benyújtása esetén a berbeadas@ovzrt.hu címre e-mailt kell küldeni a Pályázó adataival, a postára adás időpontjának megjelölésével valamint a bánatpénz megfizetését igazoló dokumentum másolatának csatolásával.
Pályázni formanyomtatványon lehet, mely letölthető a www.obuda.hu és a www.ovzrt.hu honlapról.
A Pályázónak pályázatában nyilatkoznia kell a megajánlott bérleti díjról, a pályázati feltételek elfogadásáról, valamint arról, hogy az ingatlant megtekintette, annak állapotát és az arra vonatkozó műszaki tájékoztatást megismerte, ajánlatát ezek figyelembe vételével teszi meg. Ezen kívül a Pályázónak meg kell adnia a helyiségben folytatni kívánt tevékenység pontos megnevezését valamint csatolnia kell a pályázati formanyomtatványon megjelölt okiratokat és igazolnia kell a pályázati részvétel feltételeként előírt bánatpénz megfizetését.
A Pályázó ajánlatát a pályázat benyújtására nyitva álló határidőt követő 60 napig köteles tartani.
A pályázatok benyújtására folyamatosan, legkésőbb 2023. május 31-én, 12.00 óráig van lehetőség. A pályázatok bontására az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. hivatalos helyiségében kerül sor, a bontási eljárás nem nyilvános. A pályázatok kiértékelésről a Pénzügyi, Tulajdonosi és Vagyonnyilatkozat- kezelő Bizottság (a továbbiakban: Bizottság) a borítékbontást követő soros ülésén dönt.
A pályázat benyújtásakor kérjük figyelembe venni, hogy nem lehet bérbe adni a helyiséget annak a vállalkozásnak/személynek, amelynek/akinek:
- az állami vagy a székhely (lakóhely) szerinti önkormányzati adóhatósággal szemben adó- vagy adók módjára behajtandó köztartozása van, kivéve, ha az adóhatóság számára fizetési kedvezményt (adómérséklés, elengedés, vagy fizetési könnyítés) engedélyezett;
- az érintett vagy bármely helyiség tekintetében bérleti díj, illetve közüzemi díjhátraléka van;
- a helyiség bérleti jogviszonya – a kérelem vagy a pályázat benyújtását megelőző öt évben – a bérbeadó felmondása következtében szűnt meg;
- a helyiségben gyakorolni kívánt tevékenység folytatására való jogosultságát nem tudja hitelt érdemlően igazolni.
A helyiség vonatkozásában a Pályázónak vállalnia kell:
- az önkormányzati rendeletben a bérleti jog megszerzésének ellenértékeként előírt megszerzési díj megfizetését (a megszerzési díj a Pályázó által megajánlott bérleti díj három havi összege),
- 3 havi bérleti díjnak (+ szemétátalánynak + esetleges közműátalánynak) megfelelő összegű óvadék megfizetését Bérbeadó részére (a nyertes Pályázó által befizetett bánatpénz összege az óvadékba beszámításra kerül),
- szükség szerint a helyiségbe önálló elektromos- és mellékvízmérők kiépítését (illetőleg a meglévő vízmérők szükség szerinti hitelesítését, cseréjét).
A pályázat értékelésénél a megajánlott bérleti díj alapján történik a döntés. A pályázaton azon Ajánlattevők vehetnek részt, akik a bérleti jog biztosítására a bánatpénzt befizetik. A bánatpénzt az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. Raiffeisen Bank Zrt-nél vezetett 12001008-00140909-00100008 számú bankszámlájára kell átutalni. A pályázat érvényességének feltétele, hogy a pályázat benyújtásának határidejéig a bánatpénz az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. számláján jóváírásra kerüljön. A bánatpénzt helyiségenként kell letenni. Az eredményhirdetést követő nyolc napon belül a nem nyertes Pályázók részére a bánatpénz visszafizetésre kerül.
Érvénytelen a pályázat, amennyiben nem tesz eleget a pályázati kiírásban előírt valamennyi feltételnek. Érvénytelen a pályázat, ha a Pályázó ajánlatával kapcsolatosan kikötést tesz vagy feltételhez köti azt.
A pályázatok értékelését követően az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. a Pályázókat írásban értesíti. A pályázat Kiírója fenntartja a jogát, hogy az érvényes ajánlatot tevőkkel a tenderbontást követően tovább tárgyaljon, zárt versenytárgyalást tartson, illetve, hogy a pályázatot annak bármely időszakában, indokolás nélkül, részben vagy egészében eredménytelennek nyilvánítsa.
A nyertes Pályázónak a megszerzési díj teljes összegét a Bizottság döntéséről történő írásbeli értesítés kézhezvételét követő 8 napon belül az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. részére meg kell fizetnie.
A nyertes Pályázónak tudomásul kell vennie, hogy amennyiben a döntésről szóló értesítés kézhez vételét követő 30 napon belül a bérleti szerződést nem köti meg, erre vonatkozó igényét a pályázat Kiírója okafogyottnak tekinti és a Pályázó a befizetett pályázati biztosítékot elveszíti.
A bérleti szerződést közjegyzői okiratba kell foglalni, melynek költségei a Bérlőt terhelik.
A Bérbeadó a bérleti díjat minden tárgyév elején az előző évi infláció KSH által közzétett mértékével emeli.
A helyiségek megtekintéséhez időpont egyeztethető az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. Értékesítési, Helyiség- és Telekhasznosítási Osztályánál (1033 Budapest, Mozaik utca 7., telefon: 430-3464), illetőleg az elérhetőségi adatok megadásával a berbeadas@ovzrt.hu e-mail címre küldött elektronikus levélben. Az ingatlanok megtekintésére legkésőbb 2023. május 30-án, 15.00 óráig van lehetőség. A pályázattal kapcsolatban további felvilágosítást lehet kérni a fenti telefonszámon.
Budapest Főváros III. Kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat Képviselő-testületének 9/2015. (II. 16.) számú önkormányzati rendelete (az Önkormányzat tulajdonában álló egyes vagyontárgyak bérbeadásáról) az önkormányzati tulajdonú ingatlanokban végzendő bérlői beruházások vonatkozásában az alábbiak szerint rendelkezik:
- § Az ÓBUDAI VAGYONKEZELŐ NONPROFIT Zrt. a Bizottság döntése alapján jogosult az értéknövelő beruházásokkal összefüggő bérbeszámítási megállapodások megkötésére az alábbiak szerint:
a) az értéknövelő beruházásokra vonatkozó kérelmet a Vagyonkezelőnél kell előterjeszteni.
b) a kérelemhez csatolni kell a bérleményben tervezett felújítások, átalakítások, beruházások tételes és árazott költségvetését, engedély köteles tevékenység esetén tervdokumentációt.
c) a b) pontban meghatározott dokumentumok felülvizsgálatát a Vagyonkezelő végzi és javaslatot tesz a beszámítandó összeg meghatározására.
d) a bérbeszámítási megállapodás a Vagyonkezelő által kiállított teljesítési igazolást követően köthető meg.
e) a bérbeszámítás a bérleti díj legfeljebb 50%-ág, a fizetendő megszerzési díj 100%-áig lehetséges, a bérleti jogviszony időtartama a beszámítandó összeggel arányosan kerül meghatározásra.
f) amennyiben a bérleti jogviszony az értéknövelő beruházás költségének megtérülését megelőzően megszűnik, úgy Felek elszámolni kötelesek egymással. A fennálló összegből le kell vonni a Bérlő által esetlegesen felhalmozott díjtartozások összegét.
A Bizottság 219/2018. (IV. 18.) számú határozatával úgy döntött, hogy az Önkormányzat tulajdonában lévő nem lakás célú helyiségekben végzendő bérlői beruházások rendeleti szintű szabályozásának további alkalmazását támogatja azzal, hogy a bérleti díj kerüljön felülvizsgálatra a tekintetben, hogy az a műszaki állapot miatt tartalmaz-e értékcsökkentő tényezőt. Amennyiben igen, úgy a bérleti díjat korrigálni kell, tekintettel arra, hogy a bérlemény műszaki állapota az értéknövelő beruházás eredményeként változik. A bérleti díj korrekciójára a beruházás műszaki átadás-átvétele időpontjától kerül sor.
A bérleti szerződés (fentiekben tárgyaltakon túli) lényeges tartalmi elemei a következők.
- A Bérleti Díjat havonta előre, minden tárgyhónap 10. napjáig köteles a Bérlő megfizetni a Bérbeadó által kiállított és megküldött számlának megfelelően a Bérbeadó képviseletében eljáró Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. részére az Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. Raiffeisen Bank Zrt-nél vezetett 12001008-00140909-00200005 számú bankszámlaszámára banki átutalással vagy csekken történő befizetéssel.
- Amennyiben a Bérlő bármely fizetési kötelezettségével késedelembe esik, a Ptk. 6:155. § (1) bekezdése alapján köteles a késedelemmel érintett naptári félév első napján érvényes jegybanki alapkamat 8%-kal növelt értékének megfelelő éves késedelmi kamatot a késedelem időtartamára vonatkozóan megfizetni a késedelmesen megfizetett összeg teljesítésével egyidejűleg.
- A Bérlő a szerződés aláírását követő 30 (harminc) napon belül köteles:
- a Bérleményhez tartozó külön közüzemi mérőberendezéseket a nevére átíratni és a közüzemi szolgáltatóval szerződést kötni, vagy
- fogyasztásmérő hiányában a közüzemi mérőberendezéseket a saját költségén felszereltetni és a közüzemi szolgáltatóval szerződést kötni, vagy
- a lejárt hitelességű vízórát saját költségen lecseréltetni, az új mellékvízmérőket plombáltatni, és a közüzemi szolgáltatóval szerződést kötni.
- A Bérlő köteles az általa igénybevett közüzemi szolgáltatások díját a közüzemi szolgáltatóval kötött szerződés alapján közvetlenül a szolgáltatónak megfizetni. Az egyedileg mérhető közüzemi szolgáltatások esetében fogyasztásmérő hiányában a Bérlő azok felszereléséig a Bérbeadó által megállapított és kiközölt átalánydíjat köteles megfizetni. A Bérlő köteles a Bérbeadó külön felszólítására, de legalább félévente a közüzemi szolgáltatóktól nullás igazolást kérni és azt a Bérbeadó részére megküldeni.
- Amennyiben a Bérlőnek három hónapos Bérleti Díj (+ szemétátalány), vagy – akár a Bérbeadó, akár a szolgáltató felé fizetendő – közüzemi díjhátraléka van, a Bérbeadó a Bérlő részére felszólító levelet küld, és annak eredménytelensége esetén a Rendelet 100. § (5) bekezdésének megfelelően jogosult a jelen szerződést azonnali hatállyal felmondani.
- A Bérlő köteles a Bérleményt a szerződésben rögzített rendeltetésnek megfelelően használni. A Bérbeadó jogosult a jelen szerződést azonnali hatállyal felmondani, amennyiben a Bérlő a Bérleményt nem rendeltetésének megfelelően használja, a Bérlemény állagát, fizikai állapotát súlyosan károsító cselekményt végez. A tervezett funkció megvalósításához szükséges szakhatósági és egyéb engedélyek, hozzájárulások, nyilatkozatok beszerzése a Bérlő feladata és felelőssége, az Önkormányzat ebbéli felelősségét kizárja.
- A Bérlemény használatára kizárólagosan a Bérlő jogosult, azt az Önkormányzat tulajdonában álló egyes vagyontárgyak bérbeadásáról szóló 9/2015. (II. 16.) önkormányzati rendelet § (1) bekezdésének megfelelően nem lehet albérletbe adni.
- A Bérlő a Bérleményben bármilyen jellegű átalakítást, felújítást csak a Bérbeadó előzetes írásbeli hozzájárulásával és a munkálatok ellenértékének megtérítésére vonatkozó előzetes megállapodás birtokában végezhet. A Bérlő a szerződés aláírásával tudomásul veszi, hogy a Bérbeadó előzetes írásbeli hozzájárulása nélkül végzett munkálatokért térítés nem illeti meg. Amennyiben a szerződés megszűnésére a Bérbeadó rendkívüli felmondása alapján kerül sor, úgy Bérlő elveszti az általa elvégzett munkálatokkal kapcsolatos megtérítési jogát Bérbeadóval szemben.
- A Bérlő köteles gondoskodni a Bérlemény állagának, épületgépészeti felszereltségének és műszaki állapotának megóvásáról, különösen:
- olyan központi berendezéseinek – a Bérleményen belül megtalálható víz-, gáz-, csatorna-, fűtésrendszer vezetékei, szerelvényei, kazán, fűtőtestek a kapcsolódó szerelvényekkel együtt, valamint az elektromos vezeték és érintésvédelmi rendszer – karbantartásáról, javításáról, felújításáról, illetve cseréjéről, amelyeket kizárólagosan a Bérlő használ, illetőleg tart üzemben,
- a Bérlemény burkolatainak, nyílászáróinak felújításáról, pótlásáról, illetve cseréjéről,
- a Bérlő tevékenységével kapcsolatosan keletkező nem háztartási szemét elszállításáról,
- a Bérleménnyel kapcsolatos munkavédelmi, tűzvédelmi és vagyonvédelmi feladatok ellátásáról.
- A bérleti szerződés – a határozott időtartam lejárta előtt – a Felek közös megegyezésével szüntethető meg. A Bérlő jogosult továbbá a szerződést 60 (hatvan) napos felmondási idővel, a Bérbeadóhoz intézett egyoldalú írásbeli nyilatkozatával, indoklás nélkül felmondani. A határozott időtartamra tekintettel ez esetben a Bérlő köteles a mindenkori Bérleti Díj tizenkettőszeresének megfelelő összeget kárátalány jogcímén a Bérbeadó részére legkésőbb a szerződés megszűnésével egyidejűleg megfizetni.
- A szerződés meghosszabbítására a Bérlő írásban, a szerződés lejárta előtt legalább 60 (hatvan) nappal a Bérbeadó részére benyújtott kérelme alapján van lehetőség, az Önkormányzat pozitív döntése esetén. Amennyiben Bérlő a szerződés ismételt megkötésére irányuló kérelmét megadott határidőben nem nyújtja be, úgy a Bérbeadó rögzíti, hogy a Bérlemény továbbhasználatára nincs lehetőség.
- A Bérlő köteles a Bérleményt a Bérbeadó részére – a bérleti szerződés megszűnése napján, jegyzőkönyv felvétele mellett – rendeltetésszerű használatra alkalmas állapotban, ingóságoktól kiürítve, kitakarított állapotban visszaadni. A Bérlő a visszaadást megelőzően köteles a Bérlemény tisztasági festését elvégezni.
A pályázati felhívás jelen szövege megjelenik az Óbuda Újságban, felkerül továbbá a www.obuda.hu és a www.ovzrt.hu honlapokra.