Rácz Ferenc: főosztályvezető
Munkatársak:
Meilinger Hanna: Üzemeltetési csoportvezető
Telefon: + 36 1 437 85 79
E-mail cím: meilinger.hanna@obuda.hu
Iroda: 1033 Budapest, Laktanya utca 4. II. em. 15.
Józsi Gyuláné Broll Eszter: zöldfelületi referens
Telefon: + 36 1 437 86 37
Iroda: 1033 Budapest, Laktanya utca 4. II. em. 11.
Ferencz Emma: általános irodai adminisztrátor
Telefon: + 36 1 437 85 54
E-mail cím: ferencz.emma@obuda.hu
Iroda: 1033 Budapest, Laktanya utca 4. II. em. 14.
Vinkler Szabolcs Csaba: Biztonságszervezési csoportvezető
Telefon: + 36 1 437 88 23
E-mail cím: vinkler.szabolcs.csaba@obuda.hu
Iroda: 1033 Budapest, Laktanya utca 4. II. em. 15.
Ifj. Sárkány László: gépkocsivezető
Iroda: 1033 Budapest, Laktanya utca 4. II. em. 13.
Pétervári Katalin: műszaki referens
Telefon: + 36 1 437 86 15
E-mail cím: petervari.katalin@obuda.hu
Iroda: 1033 Budapest, Laktanya utca 4. II. em. 15.
Csikely Ágnes: műszaki, üzemeltetési munkatárs
Telefon: + 36 1 437 89 35
E-mail cím: csikely.agnes@obuda.hu
Iroda: 1033 Budapest, Laktanya u. 4., II. emelet 4.
Heinrich Gyula: gépkocsivezető
Telefon: + 36 1 437 85 10
Iroda: 1033 Budapest, Laktanya utca 4. II. em. 13.
Király Sándor Lajos: műszaki ügyintéző
Telefon: + 36 1 437 86 50
E-mail cím: kiraly.sandor@obuda.hu
Cím: 1033 Budapest, Laktanya utca 4. II. em. 4.
Sárkány László: gépkocsivezető
Iroda: 1033 Budapest, Laktanya utca 4. II. em. 13.
Zibrényi Zsuzsanna: adminisztrációs munkatárs
Iroda: 1033 Budapest, Laktanya utca 4., II. em. 1. iroda
- A Hivatal épületei biztonságának megszervezése és folyamatos ellenőrzése, a belső rend és biztonság fenntartása.
- A biztonsági őrök tevékenységének, a szolgálat ellátásának ellenőrzése.
- A recepció-szolgálatot megszervezése, az ott rendszeresített nyilvántartások pontos, naprakész vezetésének folyamatos ellenőrzése.
- A szakterületet érintő közbeszerzési eljárások előkészítése, és lebonyolításában történő közreműködés, az Önkormányzat Közbeszerzési Szabályzatában, valamint a Polgármesteri Hivatal Közbeszerzési Szabályzatában előírtaknak megfelelően.
- Az osztály munkáját érintő pénzügyi feladatok ellátása, pénzügyi bizonylatok, számlanyilvántartás vezetése, utalványrendeletek elkészítése.
- Vezeti a Polgármesteri Hivatal épületeiben rendszeresített tűzvédelmi és vagyonvédelmi eszközök leltári nyilvántartását, gondoskodik a jogszabályok szerinti rendszeres ellenőrzéséről, karbantartásáról, felülvizsgálatáról.
- Gondoskodik a Polgármesteri Hivatal épületeinek tűzvédelmi szabványossági, érintésvédelmi és villámvédelmi felülvizsgálatainak nyilvántartásáról és a felülvizsgálatok határidőre történő elvégeztetéséről.
- Közreműködik a Polgármesteri Hivatal épületeinek munkavédelmi ellenőrzésében.
- Biztosítja a Polgármesteri Hivatal folyamatos és zökkenőmentes műszaki és technikai működését, az ehhez szükséges anyagok, eszközök és kellékek beszerzését.
- Feladat-ellátása során kapcsolatot tart a kerületi Rendőrkapitánysággal, a BM Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság Észak-Budai Katasztrófavédelmi Igazgatóságával, a Budapest III. Kerületi Polgárőr Egyesületével.
- Részt vesz a leltározási feladatok ellátásában.
- Ellátja a Hivatal központi fénymásolási feladatait.
- Nyilvántartást vezet a Hivatalban használt bélyegzőkről, gondoskodik a bélyegzők beszerzéséről, cseréjéről, megsemmisítéséről.
- Gondoskodik a számlák bevételezéséről, állóeszközök nyilvántartásáról.
- Gondoskodik a dohányzási tilalomra vonatkozó táblák kihelyezéséről, a kijelölt dohányzóhelyek táblával történő megjelöléséről, valamint részt vesz a dohányzásra vonatkozó törvényi rendelkezések, és a polgármesteri-jegyzői utasításban meghatározott előírások betartásának ellenőrzésében.
- Ellátja a Hivatal kerékpárjaival kapcsolatos adminisztrációt, gondoskodik a szervizelésről.
- Részt vesz az európai uniós, az országgyűlési, valamint az önkormányzati képviselő választással, népszavazással kapcsolatos feladatok lebonyolításában.
- Gondoskodik a nemzeti ünnepek alkalmából történő koszorúzások feltételeinek biztosításáról.
- Gondoskodik a Hivatal helyiségeinek takarításáról.
- Biztosítja az Önkormányzat, valamint a Hivatal tulajdonában lévő gépjárművek üzemkész állapotát.