Ügyfélszolgálat
Az Ügyfélszolgálat általános tájékoztatást nyújt – szóban, illetve telefonon – a III. Kerületi Polgármesteri Hivatalhoz tartozó ügyekben. Átveszi és továbbítja a Hivatal részére a kérelmeket, pályázatokat, és egyéb beadványokat. Hatósági bizonyítványt ad ki, kezeli a talált tárgyakat.
Cím: 1033 Budapest, Harrer Pál utca 2.
e-mail: ugyfelkapcsolat@obuda.hu
Az Ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 8:00 – 16:30
Szerda: 8:00 – 18:30
Péntek: 8:00 – 12:00
2025. október 22-én mindkét Ügyfélszolgálatunk 15:30-ig van nyitva, október 23-án és 24-én pedig zárva tart!
2025. október 22-én Adóügyi Főosztályunkon 15:30-ig lesz ügyfélfogadás.
Telefon:
4378-501,
4378-537,
4378-538
– a telefonszámok hivatali munkaidőben hívhatók
Szociális Ügyfélszolgálati Csoport (Fő tér 2.)
A Szociális Ügyfélszolgálati Csoport szociális és lakásügyekben nyújt tájékoztatást, átveszi és továbbítja a Szociális, Köznevelési és Kulturális Főosztály és a Lakásügyi Főosztály részére a kérelmeket, pályázatokat, és egyéb beadványokat. Szociális- és lakásügyekben, továbbá más hatóság megkeresésére környezettanulmányt készít.
Szociális Ügyfélszolgálati Csoport ügyfélfogadási rendje:
Hétfő: 8.00 – 16.30
Kedd: 8.00 – 16.30
Szerda: 8.00 – 18.30
Csütörtök: 8.00 – 16.30
Péntek: 8.00 – 12.00
Telefon:
4378- 669,
4378-980,
4378-817,
4378-547,
4378-544
– a telefonszámok hivatali munkaidőben hívhatók
Bővebb információ itt.
