Ilyen az Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Okmányirodája is, mely 2000. január 1-jén kezdte meg működését. Az irodát Budapest legforgalmasabb okmányirodájaként tartják számon, országos szinten a 7. helyen áll a “rangsorban”. Azonban az önkormányzat vezetése kiemelt figyelmet szentel az irodának, s az elmúlt években számos fejlesztéssel ügyfélbarátibbá tette azt. S miután már a 0-14 év közötti gyerekek is kaphatnak személyazonosító igazolványt, az okmányiroda feladatköre is kibővült, így nagyobb hangsúlyt fektetnek a gyerekekre, s a már eddig is meglévő gyerekbarát szolgáltatásukat kibővítik. Pályázat útján elnyert összegből külön elszeparált szobát alakítottak ki, így a gyerekek és a szülők is nyugodtabban indulnak neki hivatalos ügyeiket intézni. Az eddigi visszajelzések nagyon pozitívak, az anyukák üdvözölték a kezdeményezést.
estihirlap.hu