A lakosokat érintő legfontosabb kérdésekre Szerdahelyi Kinga, a Magyar Posta Zrt. sajtószóvivője válaszolt.
– Miért volt szükség a felújításra?
– A postahely gépészetileg, esztétikailag és funkcionálisan is megérett a modernizációra, ezért a felújítás teljes körű. A megújult környezet lehetővé teszi az ügyfélbarát kiszolgálást, a zsúfoltság csökkentését. Az ablakoknál dolgozó kollégák munkakörülményei is jelentősen javulnak.
– Milyen változások várhatók?
– A felújított, klimatizált belső tér nyitott-pultos rendszerű lesz, melyet ügyfélhívó berendezéssel látnak el. Ez jelentősen javítja a kiszolgálás hatékonyságát. A kollégák hét munkaállomásnál várják az ügyfeleket, továbbá egy főpénztár valamint postabolt és fiókbérlet is rendelkezésre áll majd. A klasszikus postai szolgáltatásokon túl banki és pénzforgalmi szolgáltatásokat is igénybe vehetnek az ügyfelek, a nyitást követően.
– Meddig tartanak a munkálatok?
– A felújítás októberben fejeződik be, a postahely várhatóan november elején fogadja új, magas színvonalú ügyfélterével az ügyfeleket.
– A felújítás ideje alatt milyen ügyekben tudnak segítséget nyújtani a Kiscelli postán? Mit lehet most ott intézni?
– A munkálatok alatt az épület első emeletén zavartalanul igénybe vehető a fiókbérleti szolgáltatás, a letétbe helyezett, értesített küldemények átvétele és a díjhiteles küldemények feladása.
– Novemberig hol intézhetik ügyeiket legegyszerűbben a lakosok?
– Az előbb felsoroltakon kívül, más postai szolgáltatások igénybe vételére legközelebb a Flórián Üzletközpontban (Flórián tér 6-9.) működő postahelyen van lehetőség, hétfőtől péntekig 8-tól 19, szombaton 8-tól 14 óráig.
– A beruházáshoz milyen forrást vesz igénybe a társaság?
– A Magyar Posta Zrt. a költségeket saját forrásból finanszírozza.