Idén is várjuk a jelentkezőket az önkormányzat diákmunkaprogramjára

Közzétéve:

A program a Technológiai és Ipari Minisztérium koordinálása mellett, a Budapest Főváros Kormányhivatala Foglalkoztatási Főosztálya és a Kerületi Hivatalok Foglalkoztatási Osztályai megvalósításával indult.

A programban:

  • az Önkormányzat (Polgármesteri Hivatal) és az önkormányzati fenntartású intézmények;
  • a 16-25 év közötti, nappali tagozatos tanulói vagy hallgatói jogviszonnyal rendelkező és azt igazolni tudó diákok

vehetnek részt – legfeljebb 2 hónap időtartamra –, 2022. július 1 – 2022. augusztus 31. közötti időszakban.

A program keretein belül, legfeljebb napi 6 órás foglalkoztatási jogviszony jöhet létre, esetlegesen a jelenleg folytatott tanulmányoknak megfelelő adminisztratív feladatokra vagy könnyű fizikai munkára vonatkozóan.

A bérezés az alábbiak szerint kerül megállapításra, a napi 6 órás munkaviszony létesítésével:

  • szakképzettséget nem igénylő munkakör esetében bruttó 150 000,- Ft/hó;
  • szakképzettséget igénylő munkakör esetében bruttó 195 000,- Ft/hó.

Amennyiben a napi munkaidő kevesebb, mint napi 6 óra, a megállapítható munkabér ennek arányában csökken.

A programban való részvétel esetén, az alábbi feltételeket szükséges teljesíteni:

 A 16-25 év közötti nappali tagozatos diák közvetítést kérőként – nyilvántartásba vétel, regisztráció céljából –, 2022. június 15. napjától vegye fel a kapcsolatot a lakó-, vagy tartózkodási helye szerint illetékes Budapest Főváros Kormányhivatala III. Kerületi Hivatal Foglalkoztatási Osztályával (Cím: 1039 Budapest, Heltai Jenő tér 3.)

A nyilvántartásba vételhez szükség lesz a személyes okmányok, valamint az érvényes diákigazolvány bemutatására vagy a tanulmányok befejezése miatt kiadott iskolalátogatási igazolásra.

A célcsoportba tartozó diákok foglalkoztatásra irányuló, vagy vállalkozási jogviszonnyal nem rendelkezhetnek.

A regisztrációt követően, a Budapest Főváros III. Kerület, Óbuda-Békásmegyeri Polgármesteri Hivatal Munkaügyi Irodáját (1033 Budapest, Fő tér 3. I. em. 34. iroda, tel.: 437-8601, 437-8623) szükséges felkeresni az egészségügyi alkalmassági vizsgálat intézésével, valamint a jogviszony létesítéséhez szükséges dokumentumok kitöltése miatt.

A diákmunkához kapcsolódó munkaszerződés megkötéséhez, az alábbi dokumentumok szükségesek:

  • Adatlap, amely elérhető ezen a linken, vagy személyesen átvehető a Polgármesteri Hivatal Fő tér 3. I. em. 34. irodában);
  • Megbízás bankszámlára utaláshoz, mely elérhető ezen a linken, (ha nincs saját számlaszám, a szülő számlaszáma és a szülőtől egy nyilatkozat, hogy hozzájárul a diák bérének saját számlájára történő folyósításához);
  • Személyazonosító igazolvány, lakcímet igazoló hatósági igazolvány, TAJ kártya, adóigazolvány, érvényes diákigazolvány vagy iskolalátogatási igazolás;
  • Regisztrációs igazolás – Kormányhivatal Foglalkoztatási Osztály
  • 16-18 éves diákok esetében szülői nyilatkozat, mely elérhető ezen a linken, amelyben a szülő hozzájárul gyermeke személyes adatainak kezeléséhez, valamint ahhoz, hogy diákmunkát vállaljon;
  • Nyilatkozat tartozásról, mely elérhető ezen a linken
  • Nyilatkozat személyes adatok kezelésére vonatkozóan, mely elérhető ezen a linken (18. életévét betöltött diák esetében);
  • a bemutatott okmányok alapján, az orvosi alkalmassági vizsgálatra szóló beutalót a Munkaügyi Iroda munkatársa állítja ki, amellyel az előzetesen egyeztetett időpontban szükséges megjelenni az Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat Szent Margit Rendelőintézetben (1033 Budapest, Laktanya utca 4.). Az orvosi alkalmassági vizsgálat eredményét a Munkaügyi Iroda munkatársainak szükséges leadni.

Fontos! A tárgyévet követő évben a diákoknak 2023. május 20. napjáig adóbevallást kell készíteni a megszerzett jövedelemről, vagy a NAV készíti el a bevallást.

Várjuk minden kedves érdeklődő jelentkezését!

Kiemelt hírek

Óbuda Újság Összes Óbuda újság