Elégedettségi felmérést végez a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal

Hírek
Közzétéve:

A Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) az egyetemes szolgáltatói, valamint az elosztói engedélyesekkel együttműködve évről évre országos felhasználói elégedettségi felmérést készít. A kutatás értelemszerűen a harmadik kerületet is érinti, ezért kérjük, szíves együttműködésükkel segítsék a MEKH munkáját.

Az idei évben a villamosenergiáról szóló 2007. évi LXXXVI. törvény 159. § (5) 4. pontja alapján a MEKH vonatkozó határozataiban elrendelt, a villamos energia egyetemes szolgáltatással és a villamosenergia-elosztással kapcsolatos felhasználói elégedettségi felmérésre kerül sor.

A felmérés keretében 2023. május és július hónapok között a kutatással megbízott Századvég Közéleti Tudásközpont Alapítvány munkatársai lakossági ügyfeleket keresnek fel otthonaikban és kérdeznek meg a villamos energia egyetemes szolgáltatással és/vagy villamosenergia-elosztással kapcsolatos elégedettségükről. A kutatás anonim és önkéntes, az ügyfelek kérdésekre adott válaszait a hatályos adatvédelmi rendeletnek megfelelően használják fel.

A lakosság a kutatással kapcsolatban az alábbi elérhetőségeken tájékozódhat:

  • MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.
    e-mail-cím: ugyfelszolgalat@mvm.hu
    telefonszám: +36 1/20/30/70 474 9999
  • MVM Démász Áramhálózati Kft.
    e-mail-cím: ugyfelszolgalat@mvm.hu
    telefonszám: +36 1/20/30/70 474 9999
  • MVM Émász Áramhálózati Kft.
    e-mail-cím: eloszto@mvmemaszhalozat.hu
    telefonszám: +36 1/20/30/70 474 9999

Kiemelt hírek

Óbuda Újság Összes Óbuda újság