A közvilágítási szolgáltatás a mai világban nélkülözhetetlen tevékenységnek minősül. A budapestiek alapvető elvárása az esetleges üzemzavar – szakaszhiba, hibás fényforrás stb. – minél rövidebb idő alatti elhárítása, cseréje. A szolgáltatás minőségének fő mérőszáma a működő fényforrások havi rendszerességgel történő, üzemenkénti ellenőrzése alapján kialakuló üzemkészség. Budapesten a közvilágítás üzemkészsége évek óta meghaladja a főváros által elvárt 99,25%-os szintet, az elmúlt három évben elérte a 99,5%-ot.
Annak érdekében, hogy ezt a magas szintet tartani tudjuk, és javítsuk az egyedi bejelentésekhez kapcsolódó javítások gyorsaságát, szükségünk van a kerületi önkormányzatok és a lakosság támogatására.
A hibákat igyekszünk minél gyorsabban elhárítani, a szokásos áramszolgáltatói gyakorlattól eltérőn Budapesten a hibák 98 %-át a bejelentéstől számított 8 napon belül, ezen belül a 70 %-át két napon belül kijavítjuk. Ahhoz, hogy ezen tovább javíthassunk, nagyon fontos, hogy a hibák minél előbb eljussanak hozzánk, hiszen közel száznyolcvanezer lámpatest folyamatos ellenőrzése nem kis feladat.
Annak érdekében, hogy a hibák minél előbb eljussanak üzemeinkbe, igyekszünk a modern technológia eszközeit is alkalmazni. Honlapunkon önálló hibabejelentő rendszer működik, amelyen beérkező hibák azonnal az illetékes kollégákhoz kerülnek. Hasonlóan új eszköz az okos telefon applikációnk, ami ingyenesen letölthető honlapunkról, valamint a Googlestore és Appstore felületekről. (Az applikáció neve mindkét felületen: BDK)
Köszönettel vesszük, ha a hibák minél gyorsabb javítása érdekében, az Önök, vagy képviselőik által tapasztalt hibákat honlapunkon (www.bdk.hu), vagy okos telefon applikációnkon keresztül jelzik számunkra.
Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.