2015. július 1-jétől bevezetésre kerül Belső-Óbuda területén a fizető parkolási rendszer. A regisztráció zökkenőmentes és gyors lebonyolítása érdekében, a kerület több helyszínén nyitunk ügyfélszolgálati irodákat, melyek mindegyike akadálymentesített. Az ideiglenes és állandó ügyfélszolgálati pontok nyitásának várható időpontja 2015. március 16., ahol a regisztrációval és az engedélyek kiadásával kapcsolatos ügyek intézésére nyílik lehetőség.
Javasoljuk, hogy telefonos ügyfélszolgálatunkon (06-21-208-8002) keresztül foglaljon időpontot a kényelmesebb ügyintézés érdekében. Természetesen időpontfoglalás nélkül is fogadjuk az igénylőket, ebben az esetben feltételezhetően hosszabb várakozási idővel kell számolni. Az Óbudai Kulturális Központban, a Csillaghegyi Közösségi Házban, a Békásmegyeri Közösségi Házban, illetve az Óbudai Parkolási Kft. állandó ügyfélszolgálati irodájában 2-2-2 ügyfélablak fogadja a lakosokat.
Helyszín | Cím | Napok | Nyitva tartás | |
Óbudai Kulturális Központ | 1032 Budapest, San Marco utca 81. | Hétfő-péntek | 7.00-20.00 | Ideiglenes |
Szombat-vasárnap | 9.00-17.00 | |||
Csillaghegyi Közösségi Ház | 1039 Budapest, Mátyás király útja 13-15. | Hétfő-péntek | 9.00-18.00 | Ideiglenes |
Békásmegyeri Közösségi Ház | 1039 Budapest, Csobánka tér 5. | Hétfő-péntek | 8.00-20.00 | Ideiglenes |
Óbudai Parkolási Kft. | 1033 Budapest, Mozaik utca 7. | Hétfő-péntek | 9.00-17.00 | Állandó |
Március elején a kerület minden háztartásába eljuttatunk egy információs levelet, amely a fizető parkolási rendszer bevezetésével kapcsolatos fontos tudnivalókat tartalmazza. A letölthető formanyomtatványok, továbbá a kedvezmények igénybevételéhez szükséges dokumentumok listája hamarosan elérhető lesz weboldalunkon, továbbá minden III. kerületi postaládába nyomtatott formában is eljuttatjuk azt.
A regisztráció menete:
- Ellenőrizze, hogy van-e fennálló gépjárműadó tartozása az önkormányzat felé! (Gépjárműadó tartozás esetén, a kedvezmények nem érvényesíthetők!) A gépjárműadó határozatok, egyenlegértesítők postázása a közeljövőben várható.
- Töltse ki és írja alá a postaládájában található formanyomtatványokat (kérelem, nyilatkozat)!
- Töltse ki és fizesse be a levelünkhöz mellékelt postai csekk(ek)et!(a regisztrációkedvezményenkénti költsége 2000 Ft + áfa, amely a 30/2010. (VI.4.) Főv. Kgy. rendeletben szereplő összeghez igazodik.)
- Egyeztessen időpontot a helyi tarifával hívható telefonos ügyfélszolgálatunkon, a 06-21-208-8002-tőn keresztül, hétfőtől-péntekig 9.00-17.00 óra között.
- A foglalt időpontra – a kitöltött formanyomtatványok mellett – hozza magával az alábbi iratokat, dokumentumokat:
- a regisztrációs díj befizetését igazoló csekkszelvény(ek)et
- személyi igazolványát és lakcímkártyáját
- a gépjármű forgalmi engedélyét
- amennyiben a munkáltató biztosítja az igénylőnek kizárólagos használatra a gépjárművet (üzembentartója/lízingelője/bérlője a munkáltató), abban az esetben munkáltatói nyilatkozat szükséges a kizárólagos használatba adásról
- amennyiben albérlő, a kérelemhez mellékelni kell a lakás bérbeadására vonatkozó bérleti szerződést, valamint az adóhatóság igazolását arról, hogy a tulajdonos a bérbeadás után fennálló adófizetési kötelezettségét teljesítette
- amennyiben gyermeke díjfizető övezeten belüli a III. kerület önkormányzata által működtetett bölcsődébe, oktatási-nevelési intézménye jár, a kérelemhez csatolni kell az intézménylátogatási igazolást
- amennyiben gazdálkodó, a kérelemhez csatolni kell a cégkivonatot, aláírási címpéldányt
- amennyiben Ön alkalmazott, úgy munkáltatói igazolást, cégkivonatot, valamint aláírási címpéldányt
- Ügyfélszolgálati munkatársunk az ügyintézési idő alatt ellenőrzi az adatokat és a kitöltött nyomtatványokat helyességét.
Amennyiben kérdése lenne, hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat (06-21-208-8002), figyelje postaládáját, az Óbuda Újság megjelenéseit, valamint a www.obudaiparkolas.hu weboldalt!