Parkolás: újra működik az Óbuda Kártyás fizetés

Hírek
Közzétéve:

Az Óbudai Parkolási Kft. korábban hírül adta, hogy az általuk megbízott fejlesztő cégnek felróhatóan átmeneti üzemzavar lépett fel a parkolóautomatáknál indított Óbuda Kártyás fizetés során. Az átmeneti meghibásodás oka egy újonnan bevezetni kívánt kényelmi funkció fejlesztése volt. Az üzemzavart a cég tesztelés utáni jelentése szerint sikerült elhárítani, mostantól újra lehet használni a helyi lakosoknak kedvezményét biztosító kártyát, továbbá az új funkció is telepítésre került.

Ennek köszönhetően a napi 90 perc kedvezményes parkolás mellett az új kényelmi funkció lehetőséget biztosít arra is, hogy a kedvezményes 90 percen felül a helyileg érvényes díjtarifa megfizetésével egy tranzakcióval, akár a maximális 3 órás várakozási időre is megváltható a parkolójegy.

Az üzemzavar alatti időszakban a kerületi lakosok mentesülhettek a díjfizetés és pótdíjfizetés alól, ha az Óbuda kártyát kihelyezték autójuk szélvédője mögé – ahogy erre a társaság felhívta a lakosság figyelmét.

Tekintettel az üzemzavar okozta kedvezőtlen helyzetre, az Óbudai Parkolási Kft. a mai naptól, azaz 2018. szeptember 24-től 2018. október 12-ig nem szab ki várakozási- és pótdíjat azokra a gépjárművekre, amelyek első szélvédő üvege mögé az Óbuda Kártya – sikertelen kártyás fizetést követően – kihelyezésre került. 2018. október 15-től már nincs lehetőség azokat a lakosokat mentesíteni a pótdíjfizetés alól, akik az Óbuda Kártyával megváltott parkolójegy helyett a kártyájukat teszik ki a gépjármű első szélvédő üvege mögé.

Az Óbudai Parkolási Kft. a fentiekről az Óbuda újságban, a Társaság facebook oldalán és honlapján, valamint  a várakozási övezetek területén parkoló gépjárművek szélvédőjére kihelyezett szórólapok útján is értesíti ügyfeleit.

Megértésüket és szíves együttműködésüket ezúton is köszönjük.

Kiemelt hírek

Óbuda Újság Összes Óbuda újság