Az Óbudai Vagyonkezelő Nonprofit Zrt. a társasházak problémáinak és lehetőségeinek feltérképezésére, valamint a tulajdonosok javaslatainak becsatornázására ügyfél-elégedettségi felmérés indított a nyári időszakban a cég által kezelt házakban. Az beérkezett értékelések adatait vizsgálva az derült ki, hogy a tulajdonosok túlnyomó többsége elégedett mind a Vagyonkezelő képviselői tevékenységével, mind munkatársainak felkészültségével.
„Az eredményekre büszkék vagyunk, a jogos kritikát pedig igyekszünk megszívlelni. A felmérés egyik legfontosabb hozadéka, hogy új csatornán nyílt lehetősége a társasházi tulajdonosoknak arra, hogy saját személyes tapasztalataikat és javaslataikat elmondhassák nekünk” – fogalmazott dr. Kirchhof Attila, az Óbudai Vagyonkezelő vezérigazgatója. Hozzátette: „A felmérés sikere arra buzdít bennünket, hogy azt a jövőben is rendszeresen megismételjük, s így a társasházak működtetése, gazdálkodása és fejlesztése hosszú távon még hatékonyabbá váljon.„
A legtöbb kritika a társasház működtetésével és képviseletével kapcsolatos kommunikációt érte. Néhányan az ügyvitel lassúságát kifogásolták, a közös képviselővel intenzívebb és hatékonyabb együttműködést sürgetve. A kiosztott kérdőívek segítségével felmérték azt is, hogy a társasházban élő tulajdonosok általában milyen eszközökön, kommunikációs csatornákon keresztül tájékozódnak a házat érintő ügyekben, és ezek alapján a jövőben a Vagyonkezelő munkatársai célzottan és intenzívebben igyekeznek informálni a társasházak lakóit.
Az Óbudai Vagyonkezelő Zrt. Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat tulajdonában lévő társasházkezelő szervezet. Amennyiben társasházzal kapcsolatos kérdése, panasza, észrevétele van, írja meg a tarsashaz@ovzrt.hu e-mail címre!