A Polgármesteri Hivatal két helyszínen lát el ügyfélszolgálati feladatokat:
Ügyfélszolgálati Iroda (Harrer Pál utca 2.) ügyfélfogadási rendje:
- hétfő: 14.00 – 18.00
- szerda: 8.00 – 12.00
- csütörtök: 14.00 – 18.00
- péntek: 8.00 – 12.00
Szociális Ügyfélszolgálat (Fő tér 2.) ügyfélfogadási rendje:
- Hétfő: 9.00 – 18.00
- Kedd: 8.00 – 16.30
- Szerda: 8.00 – 16.30
- Csütörtök: 8.00 – 16.30
- Péntek: 8.00 – 12.30
Az ügyfélszolgálat helyiségeiben egyszerre, egy időben maximum 3 ügyfél tartózkodhat. Az ügyféllel együtt az ügyfélszolgálat helyiségeiben tartózkodhat az ügyfél 14 év alatti gyermeke, illetve amennyiben az egészségi állapota ezt szükségessé teszi, az ügyfél 14-18 év közötti gyermeke, valamint az a személy, akinek segítsége nélkül az ügyfél az ügyeit önállóan intézni nem képes (például: jeltolmács).
Az ügyfelekkel való kapcsolattartás elsődleges módja a jelenlegi járványhelyzet idején a telefon, az e-mail, valamint az elektronikus ügyintézési felület. Kérjük, csak az intézze ügyeit személyes megjelenéssel, akinek ez máshogy nem megoldható!
A koronavírus járvány elleni hatékony védekezés érdekében az ügyfélszolgálat helyiségébe ajánlott szabályos – szájat és orrot eltakaró – maszk használata, továbbá kérjük kedves ügyfeleinket, hogy belépés előtt a kihelyezett kézfertőtlenítőt használni szíveskedjenek!
A Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatán kívüli helyiségekben csak kivételesen, rendkívül indokolt esetben, előzetesen egyeztetett időpont alapján lehet személyesen ügyfelet fogadni. Az egyeztetett időpontról és az ügyfél nevéről előzetesen a portaszolgálatot vagy recepciót értesíteni kell.
Az ügyfélfogadás a Polgármesteri Hivatal főépületében (Fő tér 3.) jelenleg szünetel, valamint ugyanitt a pénztárban az illetékbélyeg árusítása is szünetel.
A Hivatal számára szállítási vagy szolgáltatási tevékenységet végzők kizárólag ezen tevékenységük ellátásának ideje alatt, az átvételre vagy a szolgáltatás teljesítésének ellenőrzésére jogosult személy jelenléte mellett tartózkodhatnak a Hivatal épületében.