Ügyintézés

Óvodakereső Orvoskereső Elektronikus ügyintézés Talált dolgok kezelése

Ügyfélszolgálat

Az Ügyfélszolgálat általános tájékoztatást nyújt – szóban, illetve telefonon – a III. Kerületi Polgármesteri Hivatalhoz tartozó ügyekben.  Átveszi és továbbítja a Hivatal részére a kérelmeket, pályázatokat, és egyéb beadványokat. Hatósági bizonyítványt ad ki, kezeli a talált tárgyakat.

FIGYELEM!
Az ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendje 2025. január 1-től

az alábbiak szerint változik:

hétfő: 8:00 – 16:30
szerda: 8:00 – 18:30
péntek: 8:00 – 12:00

 

Szociális Ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendje 2025. január 1-től

az alábbiak szerint változik:

Hétfő:     8.00 – 16.30
Kedd:     8.00 – 16.30
Szerda:  8.00 – 18.30
Csütörtök: 8.00 – 16.30
Péntek: 8.00 – 12.00

Telefon:

+ 36 1 437 8534, + 36 1 437 8501, + 36 1 437 8537, + 36 1 437 8538, + 36 1 437 8539 – a telefonszámok hivatali munkaidőben hívhatóak
Cím: 1033 Budapest, Harrer Pál utca 2.
e-mail: ugyfelkapcsolat@obuda.hu

Az Ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendje:

hétfő: 14.00 – 18.00
szerda: 8.00 – 12.00
csütörtök: 14.00 – 18.00
péntek: 8.00 – 12.00

2024. év végi ünnepi nyitvatartás:

Idén utoljára december 23-án érkezhetnek hozzánk a kerületi lakosok: általános önkormányzati ügyfélszolgálatunk, valamint a Fő tér 2. alatt lévő szociális ügyfélszolgálatunk ezen a napon egyaránt 8:00-12:00 óra között várja Önöket, azaz, már rövidített nyitvatartással.

Szociális Ügyfélszolgálat (Fő tér 2.) ügyfélfogadási rendje:

  • Hétfő: 9.00 – 18.00
  • Kedd: 8.00 – 16.30
  • Szerda: 8.00 – 16.30
  • Csütörtök: 8.00 – 16.30
  • Péntek: 8.00 – 12.30