Az Ügyfélkapcsolati Osztály feladata a különböző írásbeli és szóbeli lakossági bejelentések, panaszok, megkeresések teljes körű intézése, illetve gondoskodik a társasházak törvényességi felügyeletével kapcsolatos eljárások lefolytatásáról.
Ügyfélszolgálat
Az Ügyfélszolgálat általános tájékoztatást nyújt – szóban, illetve telefonon – a Polgármesteri Hivatalhoz tartozó ügyekben. Átveszi és továbbítja a Hivatal részére a kérelmeket, pályázatokat, és egyéb beadványokat. Hatósági bizonyítványt ad ki, kezeli a talált tárgyakat.
Telefon:
+ 36 1 437 8534, + 36 1 437 8501, + 36 1 437 8537, + 36 1 437 8538, + 36 1 437 8539 – a telefonszámok hivatali munkaidőben hívhatóak
Cím: 1033 Budapest, Harrer Pál utca 2.
e-mail: ugyfelkapcsolat@obuda.hu
Az Ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendje:
hétfő: 14.00 – 18.00
szerda: 8.00 – 12.00
csütörtök: 14.00 – 18.00
péntek: 8.00 – 12.00
TISZTELT ÜGYFELEK!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy idén utoljára december 23-án érkezhetnek hozzánk a kerületi lakosok: általános önkormányzati ügyfélszolgálatunk, valamint a Fő tér 2. alatt lévő szociális ügyfélszolgálatunk ezen a napon egyaránt 8:00-12:00 óra között várja Önöket, azaz, már rövidített nyitvatartással.
Megértésüket köszönjük!
FIGYELEM!
Az ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendje 2025. január 1-től
az alábbiak szerint változik:
hétfő: 8:00 – 16:30
szerda: 8:00 – 18:30
péntek: 8:00 – 12:00
Szociális Ügyfélszolgálat (Fő tér 2.) ügyfélfogadási rendje:
- Hétfő: 9.00 – 18.00
- Kedd: 8.00 – 16.30
- Szerda: 8.00 – 16.30
- Csütörtök: 8.00 – 16.30
- Péntek: 8.00 – 12.30