Ügyfélszolgálat, ügyfélfogadás

Az Ügyfélkapcsolati Osztály feladata a különböző írásbeli és szóbeli lakossági bejelentések, panaszok, megkeresések teljes körű intézése, illetve gondoskodik a társasházak törvényességi felügyeletével kapcsolatos eljárások lefolytatásáról.

Ügyfélszolgálat

Az Ügyfélszolgálat általános tájékoztatást nyújt – szóban, illetve telefonon – a Polgármesteri Hivatalhoz tartozó ügyekben.  Átveszi és továbbítja a Hivatal részére a kérelmeket, pályázatokat, és egyéb beadványokat. Hatósági bizonyítványt ad ki, kezeli a talált tárgyakat.

Az Ügyfélszolgálat ügyfélfogadási rendje:

Hétfő: 8:00 – 16:30
Szerda: 8:00 – 18:30
Péntek: 8:00 – 12:00

Telefon:
4378-501, 4378-537, 4378-538 – a telefonszámok hivatali munkaidőben hívhatóak
Cím: 1033 Budapest, Harrer Pál utca 2.
e-mail: ugyfelkapcsolat@obuda.hu

Szociális Ügyfélszolgálat (Fő tér 2.) ügyfélfogadási rendje:

Hétfő:     8.00 – 16.30
Kedd:     8.00 – 16.30
Szerda:  8.00 – 18.30
Csütörtök: 8.00 – 16.30
Péntek: 8.00 – 12.00

Telefon:
4378- 669, 4378-980, 4378-817, 4378-547, 4378-544 – a telefonszámok hivatali munkaidőben hívhatóak